Regulamin pobytu w obiekcie
Apartamenty Krzywa Krosno

  1. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 14.00 i kończy o godz. 13.00 ostatniego dnia pobytu.
  2. W celu ostatecznego przyjęcia rezerwacji i zakwaterowania, Gość zobowiązany jest do podania swoich danych osobowych tj. imię i nazwisko, adres zamieszkania, serię i nr dowodu osobistego lub paszportu oraz numer telefonu kontaktowego. Ponadto wszyscy Goście zobowiązani są do wypełnienia kart meldunkowych znajdujących się w apartamentach.
  3. Obiekt zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia i zakwaterowania Gości w przypadku nie podania informacji, o których mowa w pkt.2.
  4. Wejście główne do budynku oraz apartamenty wyposażone są w elektroniczne zamki kodowane. Wejście odbywa się poprzez wybranie na klawiaturze zamka otrzymanego wcześniej kodu. Kod może być wysłany według preferencji Gościa w drodze SMS na wskazany numer telefonu lub w drodze mailowej na wskazany adres email.
  5. Kody wejściowe do drzwi służą jedynie Gościom, którzy wykupili dany apartament i nie mogą być udostępniane osobom trzecim.
  6. Odwiedziny są możliwe w czasie poza porą nocną tj. w godzinach 6.00 – 22.00.
  7. Goście ponoszą odpowiedzialność za straty i szkody wyrządzone przez osoby trzecie, którym zostały udostępnione przez Gości kody wejściowe, a także za osoby ich odwiedzające w w czasie poza porą nocną.
  8. Płatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu. Opłata miejscowa nie jest wliczona w cenę pokoju.
  9. Osoby dorosłe biorą pełną odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo przebywających pod ich opieką osób nieletnich.
  10. W obiekcie nie akceptujemy zwierząt.  
  11. W całym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, w tym także wyrobów elektronicznych. Miejsce do palenia zlokalizowane jest na zewnątrz budynku.
  12. Obiekt wyposażony jest w czujniki dymu.
  13. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 6.00 rano.
  14. Goście obiektu ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w pokojach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie lub uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju jak ich utratę. Wykaz sprzętu wraz z jego wyceną znajduje się w załączniku nr 1 do regulaminu.
  15. W przypadku powstania szkody podczas pobytu, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice/opiekunowie.
  16. Gość powinien zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody bądź też o jej stwierdzeniu.
  17. W sytuacjach awarii zamka kodowanego Goście otrzymają tradycyjne klucze do drzwi. Goście zobowiązani są przechowywać klucze do pokoju z należytą starannością. W przypadku jego utraty, Goście zostaną obciążeni kosztami wysokości 200 zł.
  18. Podobnie jak w przypadku kodów do zamków obowiązuje zakaz udostępniania osobom trzecim otrzymanych kluczy tradycyjnych i ich dorabiania, a odpowiedzialność za ich udostępnienie jest analogiczna z zasadami dotyczącymi otrzymanych kodów.
  19. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu należącego do Gościa, rzeczy pozostawione w tym pojeździe jak również za rzeczy wartościowe pozostawione w pokojach.
  20. Goście zobowiązują się wykorzystywać obiekt jedynie do celów mieszkalnych – zabrania się organizowania imprez w obiekcie.
  21. W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Zarządca obiektu zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
  22. Na terenie obiektu i terenie przynależnym do niego zabrania się w szczególności:
  • palenia tytoniu i zażywania narkotyków
  • samodzielnej wymiany, ustawiania i naprawy instalacji elektrycznej, gazowej lub wodnej
  • używania czajników elektrycznych, podgrzewaczy, lodówek, piekarników i innych urządzeń elektrycznych o mocy powyżej 1 kW
  • używania urządzeń nagłaśniających w sposób zakłócający pracę innych mieszkańców
  • zabierania wyposażenia
  • organizowania gier hazardowych
  • posiadania zwierząt domowych
  • umieszczania ogłoszeń, znaków itp. poza miejscami do tego wyznaczonymi
  • prowadzenia działalności gospodarczej, w tym handlu
  • wnoszenia i przechowywania broni palnej i substancji niebezpiecznych
  1. Obiekt jest monitorowany z zewnątrz i wewnątrz na klatce schodowej. Monitoring nie obejmuje apartamentów.
  2. Właściciel obiektu nie bierze odpowiedzialności za szkody i uszczerbki na zdrowiu Gości spowodowane użytkowaniem przez nich będących na wyposażeniu apartamentów przedmiotów i urządzeń niezgodnie z ich przeznaczeniem.
  3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa pobytu w apartamentach Goście zobowiązani są m.in.:
  • każdorazowo wyłączać z gniazda elektrycznego żelazko po jego użyciu
  • dokładnie zakręcać po użyciu baterie kuchenne i łazienkowe, w tym prysznicowe (wannowe).
  • w przypadku stłuczenia znajdującego się wyposażenia szklanego (szklanki, kieliszki, talerze itp.) bezpośrednio po tym zdarzeniu dokładnie usunąć z podłogi wszelkie fragmenty stłuczonych elementów
  • zachować szczególną uwagę podczas użytkowania elementów ostrych (noże) oraz grzewczych: czajnik, płyta grzewcza, ekspres do kawy
  • Zaleca się stosowanie obuwia pokojowego (pantofli) własnych lub udostępnionych w apartamencie.
  1. W obiekcie funkcjonuje bezpłatna sieć internetowa Wi-Fi. Administrator obiektu nie ponosi odpowiedzialności za treści udostępniane oraz pobierane przez Gości z wykorzystaniem tej sieci.
  2. Zasady przetwarzania danych osobowych i polityka RODO udostępnione są Gościom w każdym apartamencie. 
  3. We wszelkich sprawach bieżących Goście mogą kontaktować się z administracją obiektu w drodze mailowej na adres: info@apartamenty-krosno.pl lub na nr telefonu: 788 647 937
  4. Dokonanie rezerwacji oraz skorzystanie z usługi noclegowej w Apartamentach Krzywa Krosno jest równoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu wraz z jego załącznikami.
Usługodawca:  

Flats4u sp. z o.o.
ul. Dworska 25
38-430 Miejsce Piastowe
NIP: 6842658832
REGON: 387638790


Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do 13:00.

Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata bezzwrotnego zadatku, który wynosi 30%. Pozostałą część maksymalnie do 1 dnia przed przyjazdem.

W przypadku rezerwacji na ostatnią chwilę (do 14 dni przed przyjazdem) warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata bezzwrotnego zadatku, który wynosi 100%.
W przypadku braku wpłaty zadatku do 1h rezerwacja może zostać anulowana.

Wpłaty zadatku można dokonać przelewem zwykłym lub przelewem online (szybkie przelewy Przelewy24).
W przypadku wpłaty przelewem zwykłym dane konta otrzymacie Państwo mailem wraz ze wstępnym potwierdzeniem rezerwacji.

Wpłynięcie 30% zadatku oznacza potwierdzenie rezerwacji, w przypadku rezygnacji nie jest on zwracany.
Gdy rezerwacja jest na ostatnią chwilę (do 14 dni przed przyjazdem) wpłynięcie 100% zadatku oznacza potwierdzenia rezerwacji, w przypadku rezygnacji nie jest on zwracany.

Wszelkie reklamacje prosimy składać pod numerem telefonu 788 647 937 lub mailem office@flats4u.pl – od momentu złożenia rezerwacji do czasu wymeldowania, będą one rozpatrywane do 7 dni roboczych.

Życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy ponownie