Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań, która powinna rozwiać wiele wątpliwości.

  Jeżeli nie znaleźli Państwo szukanych odpowiedzi, zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego!

Z bólem serca, ale nie przyjmujemy zwierzątek do apartamentów.

Doba hotelowa rozpoczyna się w dniu Twojego przyjazdu o 14:00, a kończy się o 13.00 w dniu, kiedy wyjeżdżasz.

 

Tak, naszym gościom zapewniamy zawsze świeżą pościel, ręczniki oraz kosmetyki hotelowe. 

 

Oczywiście! Tuż przy naszym obiekcie posiadamy prywatny parking. Do każdego apartamentu przewidziane jest jedno miejsce parkingowe. Dodatkowo miejsce postojowe posiada całodobowy monitoring dla możliwie największego bezpieczeństwa pojazdów pozostawionych przez naszych Gości. Parking jest bezpłatny.

Oczywiście! W każdym apartamencie jest dostępny szybki internet światłowodowy. Korzystamy z najnowszej technologii, dlatego też zdalna praca, czyli oglądanie materiałów wideo nie będzie stanowiło żadnego kłopotu. 

Wstęp do naszych Apartamentów obywa się bez kontaktu z gospodarzem. W dniu przyjazdu, Gość otrzymuje SMS-owo oraz e-mailowo kod dostępu do drzwi głównych, a także konkretnego apartamentu. Zameldowanie jest w pełni samodzielnie. Oczywiście w przypadku problemów, awarii – jesteśmy do Państwa dyspozycji przez całą dobę. 

Potrzebę otrzymania faktury należy zgłosić w momencie rezerwacji w uwagach lub niezwłocznie po jej dokonaniu w wiadomości kontaktowej. Fakturę prześlemy a w formie elektronicznej na adres e-mail podany w wiadomości.

Niestety organizowanie wieczorów kawalerskich, panieńskich i tego typu imprez i uroczystości w naszych obiektach jest zabronione z uwagi na komfort wypoczynku innych gości zamieszkujących w pozostałych apartamentach.